Jeden z pošťáků vytočil tísňovou linku 155, poté předal telefon jeho vedoucí a do příjezdu zdravotnické záchranné služby podle pokynů dispečerky se snažil muže oživit. V nepřímé masáži srdce se střídal s kolegou.
„Zákazník České pošty na pobočce zkolaboval s bezvědomím a lapavými dechy. Pět minut po příjezdu profesionálních záchranářů a dvou defibrilačních výbojích se u seniora ročník 1934 povedlo obnovit účinný oběh,“ popsal mluvčí pražské záchranky Dominik Horn, který dále uvedl, že bez poskytnuté kvalitní resuscitace pošťáky by byl výsledek snažení záchranářů nejistý.
„Zaměstnanci pošty se zachovali naprosto profesionálně a bez nadsázky zákazníkovi zachránili život. Všichni tři pracovníci, kteří v tento zcela mimořádný moment zachovali chladnou hlavu, zaslouží uznání a respekt,“ uvedl pro Blesk.cz tiskový mluvčí České pošty Matyáš Vitík. Zároveň také připustil, že pošťáky čeká i finanční odměna.