Pohonné jednotky budou stejné jako ty pro sedan, počínaje benzínovým čtyřválcem 1.5 o výkonu 109 koní. Dále si budete moci vybrat z benzínového čtyřválce 1.8 143 koní a nebo dieselu od Volkswagenu 2.0 TDI 140 koní, který bude k dispozici i s dvouspojkovou převodovkou SST. Firma Mitsubishi si je vědoma archaické konstrukce tédéíčka a proto doplní nabídku o svůj vlastní dieslový motor, jehož vývoj bude dokončen na jaře 2009.

Lancer se chce procpat do přeplněného trhu hatchbacků segmentu C, kde se perou Focus, Golf, Astra a další. Zákazníky si bude chtít získat zejména praktickým interiérem, kde bude možno všelijak posouvat, zvedat a sklápět zadní sedadla, což je typické spíše pro MPV.

Vedle obyčejných verzí se představí i verze Ralliart a Ralliart Sportback. Tyto verze jsou umístěny mezi běžné Lancery a nadupané EVO. Půjde tedy o soupeře pro Subaru Impreza WRX, které také leží na půl cesty mezi obyčejnou verzí a ostrou STi. Mitsubishi Lancer Ralliart dostane nový motor 2.0 Turbo s výkonem 240 koní a točivým momentem 343 Nm. K dispozici bude i SST převodovka a nastavitelný středový diferenciál. Impreza WRX tak bude mít ještě těžší život.

Autoweb
Autor: autoweb.cz