Meghan Markleová musela premiéru svého pořadu S láskou, Meghan posunout kvůli požárům, co ještě poměrně nedávno nelítostně zuřily v Hollywoodu. Jak se ale nyní sama na sociální síti pochlubila, během pouhých čtyřiadvaceti hodin od uvedení prvního dílu se vyšvihla do žebříčku „top 10“ pořadů. „Děkuji vám všem po celém světě, co jste si nás pustili!“ jásala někdejší hvězdička seriálu Kravaťáci v instastories. Hodnocení pořadu přitom není zrovna kladné.

Na platformě ČSFD má pouhých 18% (ze sta), na IMDB 2,7 bodů z 10 a Rotten Tomatoes pouhých 33%. Kritici se nedrží zpátky a například magazín Telegraph pořad odsoudil jako Meghanino „cvičení v narcismu“. Meghan je vytýkáno, že si hraje na Marthu Stewartovou (83), jakousi americkou ikonu „bydlenek“. „Jenže Martha je a vždycky byla posedlá posedlá úklidem, zahradou a vařením – Meghan ne. Jen si na to hraje,“ ozývají se kritické hlasy.

Video
Video se připravuje ...

První video Meghan Markleové na instagramu Instagram

Některé zmiňují i Meganinu nerealistickou představu standardu rodičovství. Zatímco vysvětluje, jaké je to být normální mámou, má čas a klid na talíři seřadit čerstvě nakrájené ovoce podle barev a do tvaru duhy... A Meghanina reakce? Oficiálně spustila prodej produktů své problematické značky As Ever (původně American Riviera Orchard), které prý byly navrženy tak, aby „udělaly z každodenních okamžiků vzpomínky a proměnily základní snídani v krásný obraz vašeho života“.

A co si můžete koupit? Kromě malinové marmelády, která je k dostání i ve speciálním dárkovém balení, nabízí ještě jedlé, sušené květiny, limitovanou edici medu z polních květů s plástvemi, bylinkové čaje s příchutí ibišku, máty peprné a citrónu se zázvorem, křehké sušenky anebo instantní mix na palačinky, které kuchtí v S láskou, MeghanAs Ever je víc než značka – je to jazyk lásky,“ zdůrazňovala vévodkyně na svém webu a vršící se kritiku i nadále ignoruje. Zahraniční média však spekulují, že druhé řady se její pořad už nedočká...

Fotogalerie
85 fotografií