StarBlood Arena je multiplayerová online střílečka pro virtuální realitu určená až pro 10 hráčů. Ti se mohou utkat ve dvanácti arénách, z nich je jedna jako druhá. Rozdíly jsou minimální a nám jejich přílišná podobnost vadila. Soupeří se ve čtyřech režimech – Carnage (deathmatch), Team Carnage (týmový deathmatch), Gridiron (získejte míč a vpalte ho na nepřátelském území do brány) a Invasion (kooperace proti vlnám nepřátel).

Bohužel spustit online hru je v současnosti hotové peklo. Matchmaking nefunguje, takže najít jak hodnocenou, tak volnou hru je nemožné. Nám se to během tří dnů testování nepovedlo ani jednou. A to je ostuda. Leda po vytvoření a zaslání pozvánky lze hrát s přáteli. Dokud nevydají tvůrci patch, je online multiplayer, na kterém hra stojí a padá, opravdu prokletý. Singleplayer přítomný je, ale jde jen o hru s boty a tutoriál. V něm let v raketě, při kterém se můžete otáčet ve všech směrech, otestujete, ale pořádně si nezahrajete.

Sympatický hromotluk

Až budou tyto neduhy hodné pádu do černé díry odstraněny, hra bude o něčem jiném. Má totiž obstojný systém odměn za vyhrané zápasy, vylepšování lodí i jejich vizuální úpravy. Zbraně jsou povedené – pálit budete lasery, rakety i broky. Ani piloti vesmírných stíhaček nejsou špatní. Jde o bandičku šílených postav, které vypadají, jako by utekly z jiné extravagantní střílečky Overwatch. Její herní styl i kvality jsou ale někde úplně jinde.

Při hraní se vám navíc může udělat opravdu špatně. Já trpěl nauzeou a myslel jsem, že při každém prudším pohybu pokřtím svůj headset obědem nebo večeří. Má přítelkyně hrát nevydržela vůbec. Po dvou minutách hraní si sundala headset, motala se jí hlava a běžela na WC, kdyby došlo na nejhorší. Naštěstí nedošlo. Pocity při hraní StarBlood Arena jsou sice individuální, ale ze hry se dělá hráčům vážně zle.

16 fotografií
Graficky je na tom hra standardně. Klasické tituly pro PlayStation 4 Pro s 4K rozlišením a podporou HDR jsou kvalitou vzdáleny světelné roky, ale hra neurazí. Takový standard s rozmazaným obrazem typickým pro hry na virtuální realitě. Rockový soundtrack nám přišel mimo, ale nevadil. Ze StarBlood Areny mohla být fajn multiplayerová akce, ale sužují ji takové problémy, že jí rozhodně není a ani po vydaní opravného patche se jí nejspíš nestane. Nejde o zlevněný titul, kterým by hra měla být.

Vše o PlayStation 4 přehledně zde

Hodnocení Blesk.cz: 4/10

Zábavní sci-fi piloti